Ira


A második kérdés a harag hercegnője, Ira pennájából származik:
Mi a kedvenc szavad, amit szeretsz kimondani és sokszor is használod? Melyik az, amit utálsz, és esetleg rá is szólsz a beszélgetőtársadra, hogy a jelenlétedben hanyagolja?

Klikk tovább a válaszokért!


woolfe:
Kedvenc szavaim (ide képtelenség egyet írni): lepkeszárny-finom, fantomfájdalom, lepel, hártya, apró, hófehér, hóka
Utált szavak: buzi, homokos, sajnos mást nem tudok példaként felhozni, vagy talán úgy mondanám, minden intoleranciát sejtető kifejezéstől a falra tudok mászni.

Gin:
- Csekélység, már-már.
- Drágám, drága... Drágassszágaim, gyűlölöm!

mellons:
Van szó, amit utálok, és sosem használnám, bár a mai fiatalság – tudom, tudom, én mint matuzsálem ne emlegessem így, de hát na – előszeretettel használja kötőszóként is, nehogy helyette valamilyen értelmes módon kelljen kifejezniük magukat, az pedig a geci. Falra mászom tőle, ha hallom a villamoson, három mondaton belül húszszor, főként csitriktől. Meg maradjunk annyiban, hogy nem vagyok odáig a káromkodásokért.
A leggyakrabban használt szavam biztos nem a kedvenc szavam, mindenesetre, amit sokszor használok, az azt hiszem a valószínűleg, és a munkámból adódóan a díj.

heloise:
Meg kellett állapítani, hogy az "impossible", "végtelen", "autentikus", "intellektüel" és "cinci" szavakat használom a leggyakrabban (nem hivatalos statisztika Lil emlékezete alapján, öt perc alatt, reklamációt nem fogadok el), de kifejezetten kedvencem nincs. Mármint most. Ez mindig az aktuális fandomrajongásomtól függ, ami most SPN. (A macskám Castiel. A kétlábú alteregójának egy egészen más szituációban is szívesen sikítanám, hogy Castiel, te mocsok! Feltéve, ha nem a lábszáram tépi. Az olyan kiábrándító lenne.) Olyan meg, amit nem szeretek, szerintem nincs is. Vannak, amiket kevésbé szeretek, de olyan, amitől sikítófrászt kapok... ígérem, szólok, ha rájövök.
Update: rájöttem az alant fekvő kérdés kapcsán: hiába. Semmi sincsen hiába, már maga a létezése is sért, mert mindenből tanulunk, ami jó esetben bölcsebbé tesz.

FuraMark:
Kedvenc szó?A "szeretlek".Hála a jó égnek,van is kinek mondanom (jaj,az édes kicsi FuraMark szívét elrabolták :D)

Lizi Eyre:
Kedvenc szó? Körülbelül egy hetet gondolkoztam rajta, de nem igazán jutott eszembe egy se. Általában ha hallok valamit, akkor az éppen aktuális kedvenc lesz, míg el nem felejtem, hogy nagyon tetszik, de attól még nem szoktam többet használni. De ha nagyon muszáj mondani valamit, akkor a párom nevét mondanám, mert róla/vele nagyon szeretek beszélni és akkor máris eszembe jutott egy: a Kicsim. Legtöbbször így szólítom, habár meg sem merem számolni, hányféle beceneve van, de ezt szeretem a legjobban. Becéz, kifejezi, hogy szeretem, és egy kis játékos birtoklás is van benne.
Az utálatra viszont egyből eszembe jutott egy szó, mégpedig az, ha egy nőre azt mondják, hogy terhes. Kiráz tőle a hideg. Egy gyerek nem lehet teher! És különben is, annyira gyönyörűen ki lehet fejezni: kismama, anya lesz, anyai örömök elé néz, gyermeket vár, meglátogatja a gólya, állapotos, várandós… Egy ismerősömnek ez a takony volt! :D

Severus05:
Kedvenc szó: azaz, habár, nos, ami azt illeti, tehát :D
Amitől kiver a víz, az az, ha valaki káromkodik.

Rékaa:
kedvenc szó: leginkább az ergo (latin eredetű, jelentése talán). De a kedvenc szavam a szeretlek szó. Nincsenek utált szavak, talán a matematika

Vero18:
Nagyon sokszor használom azt a szót, hogy 'cuki'. Azért szeretem ennyire, mert hangsúlytól - vagy melléírt szmájlitól :3 - függően olyan véleményt lehet kifejezni vele, amilyet csak akarsz. Eleinte nem szerettem, de minél többször használták a közelemben szarkasztikus értelemben, annál jobb barátok lettünk :)
Több olyan szó is van, amit nagyon nem szeretek. Például egyik volt tanárom úgy tudta azt mondani, hogy "szpeciál", hogy szó szerint kirázott tőle a hideg. *brrrrr*

Snakey:
Hibbant :) Ezzel illetem azokat az illetőket, akik épp idiótán viselkednek, szóval a társaságom nagy részét :)
Amit nem szeretek az mindenfajta csúnyább káromkodás. Bántja a fülemet, főleg, ha lánytól hallom, de szerintem egy fiú se káromkodjon. Szépen is ki lehet fejezni magunkat. Persze, vannak helyzetek, amikor kiszalad az ember száján, de én akkor sem szeretem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése