Eredményhirdetés

(Egy kis közérdekű: Avaritia, Kykyke és Clarey véleményei holnap felkerülnek, nem maradtok nélküle, csak kicsit megcsúsztunk, de ezzel a poszttal (annyit) nem akartunk késni. ;) )

Az elmúlt hetek pontzáporai után ma estére díjesőt és tapsvihart jósoltak a meteorológusok.
Ha tovább kattintasz, részt vehetsz a díjátadó gálánkon, ahol kiderül, kik is értek el helyezést az I. Weasley Kihíváson, és nem utolsósorban felfedjük, melyik történetet ki követte el.

Az est házigazdája: Ron Weasley!



Dress code: White Tie/Dísztalár




Öhm, helló, sziasztok! Örülök, hogy itt vagytok ma este! Meglepett, hogy felkértek a lányok, hogy vezessem én a díjátadót... Harry biztos jobb lett volna a feladat... *Ron, több önbizalmat! Téged akartunk!



Öööö, köszi, csajok, tényleg! Nem vagyok túl jó a nyilvános beszédekben, Hermione segített is megírni a mondandómat. Bele is kezdek, hogy ne töketlenkedjek tovább... Először is engedjétek meg, hogy bemutassam a jelölteket, ezzel egy időben lerántsam a leplet arról, hogy melyik történetet ki írta.


– Ezután eljött a perc, hogy győztes csapatot hirdessünk, ehhez segítséget kérnék! A nyertes csapat díját átadja: Molly és Arthur. Szia anya, szia apa! A szó a tiétek!


– Szervusztok, kedveskéim!
– Üdv mindenkinek! Lássuk a borítékot! Tehát a győztes csapat... Molly, segíts, nem látom szemüveg nélkül...
– Jaj, Arthur! Igazán magaddal hozhattad volna, add ide azt a pergament! A nyertes csapat: az Autumn! Gratulálunk a tagjainak, nagyon ügyesek voltatok, drágáim!
– Így igaz, gratulálunk! A díjuk ez a csodálatos névre szóló oklevél. De a másik csapat se keseredjen el, hiszen az ő ajándékuk egy emlékbanner... Banner? Az meg mi a szösz lehet, majd meg kell kérdezni Harryt...











– Köszönjünk el, Arthur, adjuk vissza a szót Ronnie-nak. Gyere, kisfiam, jaj, hogy áll rajtad ez a dísztalár, engedd, hadd igazítsam meg!
– Okkééé, Anya! Most már mehettek! Ehmm... A következő díjazott kategória a Közönség-kedvenc, melynek átadásában Fleur és Bill lesz a segítségemre. Sziasztok!


– Helló, öcskös! Szép estét a többieknek!
– Bonsoir, Mesdames et Messieurs!
– Nem is szaporítanám tovább a szót! Az olvasóknak legjobban tetsző történet... Fleur, szívem, Tied a megtiszteltetés!
– Merci, William! woolfe - Egy őrült lélek máglyákat keres Félicitations!



– Én is gratulálok! A színpad újra Roné.
– Kösz! A következő kategória, amiben nyertest hirdetünk, az Autumn csapat kedvenc története, melyet az ellenfél pályamunkái közül választottak ki. Köszöntsük lelkes tapssal Fredet és George-ot!


– Hahó, srácok! Hogy vagytok?
– Izgultok? Mert mi nagyon!
– Ugyan, George! Nem is izgulunk... Én már megnéztem a borítékot délután.
– Tudom, Fred! Ott voltam veled. Ti is kíváncsiak vagytok rá, kié a legnépszerűbb Spring novella?
– Ne borzoljuk az olvasók kedélyeit, mert a végén izgalmukban dobnak egy Rókázó Rágcsát!
– Megengeded, Fred?
– Parancsolj, George!
– Az Autumn csapat kedvenc története...
Vero18 és Snakey - A Weasley Varázsvicc Vállalat első hivatalos megbízása



– Nem is Te lennél, Fred... Pacsi, csajok! Grat!
– Úgy ám, elismerésünk! Na, gyerünk, Ronald! Vonszold vissza azt a haszontalan korpuszod!
– Tapsoljuk meg az ikreket, és no lám! Jól látom, hogy a hölgyek a közönség soraiban ülnek? Idejönnétek, és mondanátok pár mondatot az egybegyűlteknek?
Nagyon szépen köszönjük, hogy részt vehettünk ezen a versenyen. Fantasztikus volt a támogatás, amit végig nyújtottak a szervezők és a csapat tagjai, főleg a legvégső hajrában. Még mindig nagyon örülünk neki , hogy válogatott zsűrink volt, akik szakszerűen és alaposan átnézték a történeteinket, rengeteg munkát fordítva az elfogulatlan, profi pontozásra, hisz nem tudhatták, melyik fanfic mögött melyik író kemény munkája rejtőzik.
Talán most már nem titok, hogy ez esetben egy póttörténetről van szó, amit két hét leforgása alatt írtunk meg. Nem lett tökéletes, de a póttörténetek már csak ilyenek... Nagyon örülünk a sok szép kritikának, és a rengeteg pontnak. Köszönjük, hogy részt vehettünk a versenyen.

- Köszönjük, tapsoljuk meg őket a póttörténet bravúros megírásáért! Ezután nem okozok meglepetést, ha a következő kategóriaként az Autumn csapat legnépszerűbb történetét jelentem be, amit a Spring csapat szavazatai alapján választottunk, és melynek díját a jövendőbeli Mrs. Potter adja át, köszöntsük a színpadon Ginnyt!


– Sziasztok, örülök, hogy itt lehetek! Gondoltam, hogy engem kérnek fel ennek a díjnak az átadására a Titkok Kamrájában történt incidens után... Máris nyitom a borítékot, hogy megoszthassam veletek is az eredményt. A Spring csapat kedvenc története nem más, mint mellons - Csendes éj! Szívből gratulálok!



– Köszi a segítséget, Gin!
– Nincs mit, Ron! Sziasztok, további jó szórakozást!
– A következő díj nem más, mint a Zsűri kedvenc története, melyet Percy nyújt át az írójának.


– Üdvözletem mindenkinek, aki eljött ma este! A mélyen tisztelt bírák úgy döntöttek, hogy a számukra legmegfelelőbb történet a Egy őrült lélek máglyákat keres, melyet woolfe írt. Fogadd őszinte elismerésemet! Ha már szóba jött a zsűri, őket is szeretnénk jutalmazni egy aprósággal, melyet szintén én nyújthatok át. Íme, a hét emlékplakett, melyet önzetlen munkájukért cserébe érdemelnek. Az Írók pedig figyeljenek, mert itt az is kiderül, hogy ki bújt megy egy-egy bűn mögött. Kérlek, fáradjatok fel a színpadra, és mondjatok pár mondatot a közönségnek! Most rohanok is, nem vesztegethetem tovább az időmet, mert vár a Miniszter úr! Kellemes estét kívánok! Viszlát!



Újabb technikai malőr, a beszéd érkezik! ;)


Nos, így a legvégén bevallhatom, hogy nem egyszer elbizonytalanodtam a kihívás során.  Tisztelet a kivételnek, Kedves Írók, de ez jelentős hányadban nektek köszönhető. Mi, úgymond a backstage­ből  izgultunk miattatok, amikor kaptuk a mindenféle  rémhíreket  a  leadással  vagy  csak  szimplán  a közhangulattal kapcsolatban. Félreért ne essék, ez egy mesésen jól megszervezett kihívás volt, nagyon szerettem a bírája lenni, sőt, köszönetem azért, hogy összekerülhettem velük,  a  nagy  csapattal,  hogy  aktívan  be  lettünk  vonva  a  kritikus  kérdések megvitatásába, hogy nem csak ítélkező osztag voltunk. A  történetek  fura  szájízt  hagytak,  de  kaptam  gyöngyszemeket,  pillanatokat,  lelkesedést, motivációt  a  fandom  irányába. A  téma  ugye  elég sok mindent megköt, féltem, hogy  monoton lesz emiatt a feladatunk, de ez szerencsésen rácáfolásra talált. Sokan megtalálták a lelket, amit vártam, ezért ismét csak csókjaim.

Köszöm, hogy itt lehettem, az élményeket, az olvasás örömét, titeket, mindent.



*Bujaság őnagysága betipeg, körbemosolyog, leheveredik lila bársonnyal bevont kerevetjére*

Minden búcsú nehéz, még akkor is, ha az ember már előre készül rá. Nehéz szívvel írom ezeket a sorokat, mivel az elmúlt hónapok során az életem fontos részévé vált ez a kihívás. Jól éreztem magam bíraként, rendkívül jól összecsiszolódtunk a társaimmal, és ez nem kis mértékben köszönhető Clareynek, aki – sok egyéb más mellett ;) – az egyik legjobb kihívás szervezővé nőtte ki magát a szememben. Hálásan köszönöm neki, hogy ilyen profin vezényelte le az egész játékot, mindig velünk, mellettünk, értünk volt. 

Nektek pedig, kedves Írók, szintén szeretném megköszönni, mert nagyszerű történetekkel örvendeztettetek meg minket, engem mindenképp. Ha Merengőn vagy másutt futottam volna bele a történeteitek leírásába, akkor nagy valószínűséggel mentem is volna tovább, és ez óriási hiba lett volna a részemről! Szóval rengeteget nyertem azzal, hogy olvasóként részt vettem ezen a versenyen, mert Nektek köszönhetően rengeteg pluszt kaptam olyan szereplőkről, párosokról, akiket alapjáraton messzire kerülök. 

Viszont nem bírom megállni, hogy ne rebegjek külön hálát azoknak az Íróknak, akik mertek slashben utazni, azért rendesen sikerült megdobogtatnotok kielégíthetetlen slasher szívemet. :P Tudom jól, hogy bűnös vagyok amiatt, mert külön kiemelem őket, de hát az vesse rám az első követ, akiben nem él némi bujaság, és ne élvezné, ha olyanról olvashat, ami megdobogtatja kicsiny szívét. 

Ej, akármennyire is csűröm, csavarom, ideje búcsút inteni. Köszönöm hát minden kedves Írónak, hogy ha már jelentkeztek, akkor komolyan vették ezt a játékot, szívüket-lelküket adták a történeteikbe, élmény volt olvasni őket. Mindet! Remélem, így vagy úgy, de találkozunk még. Minden jót kívánok Nektek az új évre!

*meghatottan szipog*

Luxuria, a bujaság maga most balra el



Sziasztok!

Ha egy szóval kellene összefoglalnom, hogy milyen volt ezen a kihíváson zsűrizni, akkor ezt mondanám: nosztalgikus. Mivel már nagyon régen nem vagyok aktív tagja a Harry Potter fandomnak, meglepett a felkérés – viszont nagyon jólesett, hogy még emlékeznek rám, és örömmel mondtam rá igent. Amit egyáltalán nem bántam meg. Jó volt látni a lelkiismeretes, precíz szervezést, valamint a zsűri fórumában is családias volt a hangulat. Egyébként a kihívás alaptémája is mindjárt megtetszett, hiszen elég kevés történettel találkoztam, ami a Weasleyket helyezi a középpontba, pedig rengeteg lehetőség rejlik egy-egy karakterben. És a történeteket olvasva – még ha az értékeléseimen és a pontjaimon néha nem ez látszik – szintén jól éreztem magamat, hiszen felidéződött bennem mindaz, hogy mit is szerettem annyira a HP-s kihívásokban.
Clareynek köszönöm a lehetőséget, hogy zsűrizhettem, a zsűritársaimnak a közös munkát, az íróknak pedig a történeteket!

Üdv: Xwoman




Boldog vagyok, hogy végül én lettem a hetedik a bűnök közül. A megkereséskor még nem gondoltam, hogy ennyi időt fogok itt eltölteni, és hogy ennyire pozitív élmény lesz. Mert az volt. Voltak hegyek, voltak völgyek, de mit nekem néhány elvesztett hajszál? Mindegyik megérte. 
Köszönet Clareynek az igényes szervezésért és a jelenlétért, az íróknak a részvételért, a bűnöknek a bűnözésért!
Jövőre ugyanitt, még ha nem is ugyanekkor! :)




Így visszatekintve az egészre köszönöm, kiválóan szórakoztam! A szervezés zseniális lett, ami első kezdeményezés létére csak még egyet hozzátesz az egészhez... Számomra furcsa, új, ugyanakkor megtisztelő és felelős is volt zsűritagként szemlélni a történeteket. Eleinte voltak kétségeim afelől, hogy biztos jó lesz-e, de ezek rögtön el is illantak, amint váltottam pár szót (azóta több ezret) egy időre bűntárssá avanzsált, és nem mellesleg nagyon hozzáértő Harry Potter fanokkal :)
A történetek színesek, némelyik nagyon, némelyik kevésbé tetszett - ahogy az  evidens... Ám a Weasley család egyértelműen közelebb került hozzám, ami mind közül a leglényegesebb. A többi csak hab a tortán...

Nincs miért haragudnom tehát!

Ira voltam



Számomra nagyon nagy élmény volt ez a kihívás, mert a másik oldal szerepébe is bepillantást nyerhettem. Egy szervező dolga igen sokrétű, mint ahogy nekünk, zsűritagoknak sem egyszerűen várakozással teltek el a beadási határidőig a napok. Clarey munkáját számtalanszor dicsértem privátban, de nem tudom elkerülni, hogy újra le ne írjam, rendkívül gondos kihívásszervezőnek tartom Őt, aki rengeteget dolgozott, aggódott a színfalak mögött. Minden adventi poszt és a blog felépítése, kinézete mind erről árulkodik. Érdekes volt a novella írás, először dolgoztam Weasley családtaggal, de már biztosan tudom, hogy nem utoljára. 
Végezetül be kell hogy valljam, az elején nagyon féltem a pontozástól, hiszen nem kis felelősség volt. De rájöttem, hogy őszinteséggel, egyenességgel, és számos javaslattal teletűzdelve minden kritika vállalható, még azok is, amelyekben nem adtam magas pontszámot. 
Köszönöm minden Írónak a munkáját, további sok sikert kívánok Nektek! És ki tudja? Lehet, hogy legközelebb meg akasztják a hóhért :-)



– Köszi, Percy, nem vártunk tőled többet... Köszönjük, kedves Főbűnök! Már csak a Szervezők kedvenc történetének díjazása maradt hátra a nagy finálé előtt. Ebben elméletben Charlie segített volna, de az utolsó pillanatban elszökött az egyik sárkány, emiatt nem tudott elszabadulni a rezervátumból. Ezért engedjétek meg, hogy én nyújthassam át az oklevelet a helyezettnek, aki nem más, mint mellons, az Elveszett valóság című történetével. Gratulálok!



– Mielőtt rátérnék az első három helyezett történetre, engedjétek meg, hogy pár gondolatot szóljak az Olvasókról is. Mindenkinek nagyon hálásak a Szervezők, akik pontozták a kihívást, mert nélkülük nem jött volna létre a mai este. Ezért fogadjátok szertetettel ezt a néhány emlékbannert, melyet az ő nevükre állítottak ki. Nem felejtettük ám el, hogy kiosztásra kerül a Szerzők Kedvenc Kritikaírója, ezt a napokban megválasztják maguk között a versenyzők, és kihirdetésre kerül - tehát érdemes visszatérni.








– És végül eljött a perc, amire mindannyian izgatottan vártunk. Köszöntsük a színpadon a Kiválasztottat, a Fiút, Aki Túlélte, a tiszteletbeli Weasleyt! Nagy tapsot kérek, Harry Potternek, aki az első három helyezett díját adja át.



– Sziasztok! Hűha, köszönöm, hogy engem ért a megtiszteltetés, hogy ezeket én adhassam át! Nem is szeretném tovább húzni senki idejét, úgyhogy máris bejelentem, hogy a III. helyezett, mellons, a Csendes éj című történetével.




Második helyen végzett, mellons, aki az Elveszett valóság című történetet írta.





– És végül, de nem utolsósorban, az I. Weasley Kihívás aranyérmese woolfe, aki 46,44 pontot szerzett az Egy őrült lélek máglyákat keres című történetével. woolfe, kérlek Te is gyere ide, hiszen taroltál a kihíváson, foglald össze a benyomásaid nekünk.
Hatalmas élmény volt részt venni ezen a kihíváson; úgy gondolom, a szervezők és a zsűri munkája becsülendő, a résztvevők pedig kihozták magukból a maximumot. Minden téren egy összeszedett csapat tagja lehettem, a kulcsokat imádtam, a zsűri és a pontozók kritikáiból sok apróságot sajátíthatok el. Szeretném megköszönni bétázómnak - és egyben múzsámnak -, hogy létezésével megteremtette bennem Charlie körvonalait, illetve biztatott és mellettem állt az utolsó pillanatig. Akármi legyen a végeredmény, szeretném megköszönni a szervezőknek, hogy a témával és kulcsokkal - valamint az incestet befogadó hozzáállásukkal - lehetőséget adtak nekem, hogy szárnyaimat bontogassam. :)





– Köszönöm a segítséget, Harry! Gratulálunk mindenkinek! És illene még megemlítenünk két személyt, akik a háttérben aktívan közreműködtek, és segítették a Szerzők, valamint a Szervezők munkáját is.




Ezúton szeretném megköszönni a Szervezők nevében is a több héten át tartó lelkesedést, a kihívás iránti érdeklődést, és az Olvasók közreműködését is! Köszönöm a figyelmet, és további szép es... Ó, egy pillanat! Ez a bagoly most érkezett! Máris kinyitom, hogy felolvashassam, mi áll benne.

Weasleyk, Írók, Olvasók, Szervezők!
A Kihívás célja az volt, hogy meggyőzzetek róla, hogy ez is ugyan olyan aranyvérű család, mint akármelyik másik. Ezúton lenne egy üzenetem minden résztvevőnek és családtagnak, melyet egy mellékelt fotó formájában csatoltam.
Maradok tisztelettel:
D. M.


– Azt hiszem, ezt a képet Nektek is látnotok kell! Méltó befejezése lett az estének! Köszönjük mindenkinek a részvételt, a véleményeket örömmel fogadjuk a kihívásról! 





6 megjegyzés:

  1. Hű, ez aztán nem semmi eredményhirdetési ceremónia volt! *-* A zárókép a kedvencem, nem meglepő módon. :P

    Gratulálok nem csak a nyerteseknek, hanem a kihívás összes résztvevőjének. Fantasztikusak voltatok!

    Köszönöm, hogy a kihívás részese lehettem, maradandó élmény volt. <3

    Kyra, alias Luxuria

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Minden tiszteletem az íróknak és az szervezőknek egyaránt! Rendkívül színvonalas kihívásra sikeredett. Nagyon örültem, hogy itt lehettem és, ha csak olvasóként is, de részese lehettem.
    Nagyon gratulálok a sok-sok győztesnek. De különösen gratulálok én is woolfenak!

    Remélem találkozunk még :)

    Puszilok mindenkit: RoseM

    VálaszTörlés
  3. Csinos kis eredményhirdetés volt :D
    Én is gratulálni jöttem: íróknak, szervezőknek, résztvevőknek, feledhetetlen élmény marad! :)

    MP, a mohó

    PS.: There is something about Draco...

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Én már hajnali fél hatkor az első kávét szorongatva felnéztem ide. Köszönöm, hogy részt vehettem, Gratulálok sokadszorra a szervezésért. és főleg a győzteseknek.
    De mindenki történetét köszönöm, mert sokszínűek voltatok, mint a Weasleyk! ;)

    Mariann-Acedia

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!

    Nagyon pofás kis eredményhirdetésen rágtam át magam, le a kalappal, de tényleg, egészen meglepett, milyen színesre és tartalmasra sikerült ez is. Meg kell jegyeznem, hogy a felvonultatásnál jöttem rá, mennyien voltunk benne ebben a varázslatos, ízig-vérig Weasley kihívásban, milyen sokan pontoztak, olvastak minket lelkiismeretesen, valamint láttak el valóban építő kritikával. A magam részéről csak megköszönni tudom mind a szervezők, mind a zsűri és olvasók nyitottságát és szeretetét - mert ez érezhető volt a jelentkezés pillanatától kezdve. Nem szeretnék külön beszélni arról, ki is nyert a végén, úgy érzem, mindannyian nyertünk, gazdagodtunk. Most kicsit suta vagyok, meg mámoros az egésztől, nézzétek el nekem, ha később össze tudok szedni két értelmes mondatot, majd jelentkezem. Egy élmény volt! Feledhetetlen.

    Köszönöm még egyszer mindenkinek!

    Üdvözlettel, öleléssel, mindenféle jósággal,
    woolfe

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!

    Elnézést, hogy csak most tévedtem ide, de annál kellemesebb élmény volt "végignézni" ezt az ötletes és kedves díjátadót. :) Milyen jó, hogy ennyire népes a Weasley família, és így minden tagja hozzátehetett a sok-sok díjhoz és elismeréshez.
    Nagyon tetszenek a közbeékelt giffek, és igazán szépek az oklevelek, köszönöm.
    Clarey, nagyon vigyorogtam a cicás kép aláírásán, de hát igen, kicsit igazad volt benne. Ugyanakkor nem vagyok válogatós, miattam aztán nem kell külön dolgoznod egy új díjjal, nagyon szép ez így is. Köszönöm szépen, hogy ezt a történetet szavaztátok meg! És nagyon örülök a másik két helyezésemnek is. Azt hiszem, bőven van mit átdolgoznom mind a két történetem esetében, amire épp a vélemények miatt is ébredtem rá, ezért még jobb érzés, hogy ennek ellenére mégis szép értékeléseket kaptak.
    Örültem a kihívásnak, és ha valami biztos, az az, hogy rendkívüli lelkiismeretességgel és lendülettel szerveztétek le, mindenkire igyekezve odafigyelni, olvasókat szerezni... Sok kihívást láttam már, de ennyire még szervező nem tette oda magát, mint ti, szóval ehhez külön is nagyon gratulálok! :)

    Minden jót mindenkinek, és nagyon boldog, eredményes, ihlet gazdag új évet!
    mellons

    VálaszTörlés