Superbia kritikái



A tovább mögött megtalálhatóak a Hiúságtól kapott pontok


Amitől vörös lett a Weasleyk haja

Szia, kedves író!
A történet megfelelt-e a kihívás és az adott csapat témájának? Mennyire voltak hangsúlyosan beépítve a kulcsok?
A csapatra és a kulcsokra egy panaszom sem lehet, maximálisan teljesítetted a feladatot. Mosolyt csalt az arcomra, mennyire jól sikerült. A zene nagyon szépen idomult a történethez, tehát tiszta szívvel adok 10 pontot.
Karakterhűek voltak-e a szereplők?
Az ikrektől vártam volna egy kicsit több csínyt, Percy szerintem egy kicsit undokabb, mint amilyennek bemutattad, de a két idősebb báty karaktere maximális volt. Tudod, mi tetszett nagyon? Az, hogy sok szereplőt mozgattál egyszerre, mégis mind élt egyszerre. Gratulálok, engem megnyertél a szereplőiddel! 9 pont.
Kidolgozott volt-e a cselekmény? Maradtak benne logikai buktatók, elvarratlan szálak?
Igen, maximálisan! Nem maradt bennem hiányérzet, nagyon szépen összeraktad, igazán egyedi, különleges történetet sikerült alkotnod, nem is olvastam még hasonlót. 10 pont.
Megfelelő volt-e helyesírásilag a mű? Mennyire tetszett a stílus, forma, szerkezet?
Igen, a helyesírás megfelelő volt, egyetlen egy elgépelést láttam csak. Azt viszont meg kell említenem, hogy túl sokat szó ismételsz, volt pár tőmondat, és elég sok a zavaró, felesleges jelző. Ezért 9 pont.
Összességében mennyire tetszett a történet?
Összességében nagyon! Engem megragadtál vele, mosolyogtam, forró érzés töltötte ki a bensőmet, igazán elkaptad a hangulatot, nagyon nagy finomságot alkottál. 10 pont. Csak gratulálni tudok!
Köszönöm, hogy olvashattam!
Csókol:
Ego Lady, alias
Superbia~

Elveszett valóság

Kedves író!

Először is, engedd meg, hogy gratuláljak ehhez a szépen felépített, gazdag szókincsekkel megáldott csodálatos műhöz! Nagyon tetszett a felépítés, a stílus, az elgondolás, az alapötlet, a megvalósítás – egyszóval tényleg, igazán büszke lehetsz magadra.

Bevallom, az Autumn csapat témája sokkal közelebb áll hozzám, ha tehetem, és engedi az időm, inkább ilyen műveket olvasok, szóval rögtön gondoltam, hogy nem fogok csalódni. Nagyon szépen idomult a csapatba, a kulcsok pedig tökéletesek voltak. Ötletesek, sőt, meg kell említenem, hogy a zene is teljes mértékben megállta a helyét. Pont ott volt lágy, ahol kell, pont ott volt erőszakos, ahol a történeted komolyabb témákat ütött meg, tehát maximálisan levettél a lábamról. 10 pontot adok erre a szempontra.

A karakterhűség kérdése kicsit keményebb dió. Charlie – mivel nem ismerjük, hiszen Rowling anyánk csak pár átlagos jelzőt közölt róla, így könnyebb dolgozni a karakterével. Sokan el is tudják rontani, de – köztük veled is – nagyon jó Charlie-t alkottál, viszont a negatívum az egészben az a Harryd. Bár mondhatnánk, hogy Rowling vele is kesztyűs kézzel bánt, de az ő tulajdonságai határozottabbak: erős, hőskomplexus, bátor, makacs, önfejű, tettre kész. A te Harryd elveszettnek látszott, aki mindenáron Charlie-ra akar támaszkodni, mert egyedül nem tud megfelelni a kihívásoknak, és kell neki egy mentsvár… szaporíthatnám a szót, de a lényeg egy: ez a Harry nem volt az a Harry. Ezért csak 7 pontot tudok adni.

A cselekmény kidolgozottsága is tetszett, egyedül egy valamit hiányoltam: egy apró kis mozzanatot arról, mi is történt Ginnyvel igazából, mit mesterkedett össze a két főhős. Simán kinyitották az ajtaját, vagy történt esetleg más is? Nem kellett volna töviről-hegyire elmesélni, hogy mi is történt, csak egy apró utalás, úgy nem lenne a lelkemben egy apró lyuk. Sajnálom, így nem tudok tiszta szívvel maxpontot adni, ezért csak 9.

A helyesírás, a vesszőhasználat, a stílus, a forma, a szókincsed, minden csodálatos volt és passzolt, erre egyetlen negatív szavam sem lehet. 10 pont.

Összességében tetszett. Nagyon is. Az őrület, a lidérces álmok, a mentális betegség, az, hogy se Harry, se Charlie nem áldozta fel a boldogságát Ginny miatt, a család összetartó ereje… minden nagyon ötletes volt. Levett a lábamról, ahogy mindenből adtál nekünk egy csipetnyit, drámából, romantikából, és ebből gyúrtál nekünk össze egy nagyon ízletes finomságot, ami nálam 10 pontot ér.

Köszönöm, hogy olvashattam, és gratulálok!

Ego Lady, avagy Superbia~

Csendes éj

Szia, kedves író!

Elég vegyes érzéseim vannak a történeteddel kapcsolatban, le is írom, hogy miért.
Igazából… nem kezdenék el olyanokat írni, hogy kissé sablon, és snassz volt az egész, de valahol a szívem mélyen így gondolom. Már a címnél forgattam a szemem, főleg, hogy a sztori be sem váltotta a címet magát, még ha tudom is, mit akarták kifejezni vele.

A mű abszolút megfelelt mind a csapatodnak, mind a kulcsoknak, sőt, a zene beleépítését egyenesen zseniálisnak gondolom, erre igazán nem lehet panaszom. 10 pontot adok érte.

A szereplők témája már egy kicsit nehezebb ügy. Szerintem elképesztő bátorság kell, hogy valaki ennyi embert mozgasson egyszerre, hiszen már egyetlen egy személy gondolatai is tettei is lehetnek annyira túlcsordulóak és sokszínűek, hogy már maga az író nem tudja követni, kettőnél már sokkal körültekintőbb odafigyelést kíván, de amikor már kettőnél többen vannak, bizony szétszaladnak, kicsúszik az irányítás az író kezéből. Valahogy ugyanezt láttam. Volt Ginny, akinek rettenetesen fájt, voltak a Weasley gyerekek, meg Hermione, és a szülők, mindenki szenvedett, de nem adtad át nekünk hatásosan ezt a szenvedést. Folyamatosan volt egy olyan érzésem, hogy le akarod tuszkolni a torkomon a fájdalmukat, és ahelyett, hogy megjelenítetted volna, hogy én is sajnáljam Harryt, a többiekkel együtt érezzek, ehelyett csak minduntalan az arcomba mondtad, hogy mennyire fáj nekik, és szenvednek, de ettől én sajnos nem tudtam együtt érezni velük. Néhányuk tényleg csak azért volt ott, mert kellettek, muszájok voltak oda, de valójában egyikükről sem szólt igazán a történet. Szinte láttam rajtuk a marionett zsinórokat, amiknek a tartója a te kezedben volt, de ők valójában annyira nem éltek, nem elevenedtek meg a szemem előtt, hogy még egy képzeletbeli lélegzést sem tudok a karakterükhöz társítani. Ezért, kérlek, ne haragudj, de csak 5 pontot tudok adni. Sajnálom.

A cselekmény kidolgozottságával elégedettebb voltam. Ugyan nem tudtunk meg messze menő részleteket, csak azt, miért is olyan szomorú az ünnep, ezt nem rágtad a számba, csak annyit közöltél, amennyit feltétlen szükséges. Erre 9 pontot tudok adni.

Viszont a kivitelezéssel is akadtak problémáim. Elég fura szófordulatokat használsz, bár ez nem zavart különösebben, az elgépelések, és a „nyújtás” viszont nagyon. Folyamatosan úgy éreztem magam, mint egy óvódás, akinek minden el akarsz magyarázni, hátha nem értem meg, és sok helyen unalmasnak gondoltam a leírásokat, de érdekelt, mi fog történni, ezért nem ugrottam át, viszont feleslegesnek gondoltam a szájbarágást. Ezért 7 pont, mert különben nagyon gördülékenyen fogalmazol, a stílusod és a szókincsed is tetszik, de a kevesebb néha több lenne.

Összességében… nem olvastam volna el magamtól, ha mégis, már az elején abbahagytam volna. Nem fogott meg benne semmi, egyből kitaláltam, mi lesz az az ajándék, az álom résznél már erősen a homlokom közepén járt a szemöldököm. Voltak benne jó részek, de a többségének nem sikerült levennie a lábamról, hiányzott belőle valami elsöprő szenvedély. Ezért csak 6 pont.

Remélem, kihívás után előveszed még, ha megérintett téged annyira, hogy több erőt ölj bele, és kibővítsd. Érdekelne a folytatása.

Köszönöm, hogy olvashattam, és gratulálok:

Ego Lady,
alias
Superbia~

Örökké együtt

Kedves író!

Nos, lássuk az én értékelésemet is! Egy kissé vegyes érzéseim vannak a történeteddel kapcsolatban, a szempontok alatt ki is térek rájuk.

A történet megfelelt-e a kihívás és az adott csapat témájának? Mennyire voltak hangsúlyosan beépítve a kulcsok?

Igen, ezekkel nagyon elégedett voltam. A Halloweent kissé erőtlennek éreztem, de mind az idézet és mind a zene nagyon jól idomult a történet hangulatához és lényegéhez. 9 pontot adok erre a szempontra.

Karakterhűek voltak-e a szereplők?
Ajjaj, ez lesz az egyik feketeleves, kedves író. Hiányzott az élet a szereplőidből, és persze most morbid módon nem George-ra akarok utalni ezzel, hanem mindegyikükre. Kinglsey teljesen OOC volt, Arthur nem hinném, hogy valaha ilyesmiket ejtene ki a száján, egyszóval se szenvedély, se élet nem tobzódott bennük. Üres bábok voltak, akiket te mozgattál. 3 pontot tudok adni. Nagyon sajnálom.

Kidolgozott volt-e a cselekmény? Maradtak benne logikai buktatók, elvarratlan szálak?
Hogy is írjam le, mi volt bennem végig…? Az ötlet és a kigondolás jó volt, viszont a megvalósítás annál kevésbé. Hiányoltam belőle a pusztító gyászt, az elvesztés valódi fájdalmát, a lelket őrölő gondolatokat, sok olyan dolgot írtál le, ami felesleges volt, de ami számítana, azt nem. Maradtak sajnos, rengeteg kérdőjel maradt a fejemben. 4 pont.

Megfelelő volt-e helyesírásilag a mű? Mennyire tetszett a stílus, forma, szerkezet?
Rengeteg elgépelés, tőmondat, furcsa fogalmazás csúfította el. Nem volt valami „színes” írás, a prológust és az epilógust feleslegesnek találtam… nagyon rád férne egy igazán gondos béta.
4 pont.

Összességében mennyire tetszett a történet?
Az alapötlet – mint már írtam fentebb – tetszett, nagyon is, de nem négyezer szóban megvalósítva, hanem minimum tizennégyezerben, sokkal több lélektannal. Egyszerűen eldaráltad, mint egy felszínes mesét, nem volt benne semmi, ami megérinthetett volna. Még csak együtt sem tudtam érezni velük… látszott, hogy nem vagy szerelmes se a karaktereidbe, se magába, a történetbe, csak leírtál nekünk szavakat, de nem adtad bele a lelked. 3 pont… sajnálom.

Olvass sokat, fanficeket, szépirodalmat, és kezdd újra, kérlek! Jó lesz ez, de még kell az a gyakorlás.

Köszönöm, hogy olvashattam, és gratulálok:

Ego Lady, alias
Superbia~


Egy őrült lélek máglyákat keres

Imádott író!

Legelőször is egy ajánlattal hadd éljek: hozzám jössz feleségül? Komolyan kérdezem. Azt hiszem, ennyitől úgy elraboltad a szívem, hogy nagyon nehezen fog visszatalálni a testembe. Nem viccelek. Most is úgy ülök itt, mint akit lelocsoltak egy vödör jeges vízzel, közben a gyomromtól a mellkasomon át a torkomig ugrál valami, és nagyon régen nem éreztem ilyet se olvasás közben, előtt, után, egyszóval le a kalappal. Veszünk kertes házat, mindent, amit szeretnél, lesz úszómedence is, meg kutya is, ha akarod, pedig nem szeretem őket. No, de lássuk azokat a pontokat.

A történet megfelelt-e a kihívás és az adott csapat témájának? Mennyire voltak hangsúlyosan beépítve a kulcsok?

Abszolúte. Életem első paradoxon élménye pont eközben a szám közben esett meg még tizennégy évesen (a részleteket is szívesen elmesélem, ha egyszer :D khm, közelebb kerülünk egymáshoz :D). Igaz, én a Requiem for a dreamet néztem, amiben ez a zene ugye az aláfestés, szóval tudtam, miféle lélekromboló dologról lesz szó, az idézetet azt hiszem, még ma a falamra vésem, és ennél groteszkebben a születésnapi kulcsot sem lehetett volna beilleszteni. 10 pont neked, mellé pedig ugyanennyi puszi.

Karakterhűek voltak-e a szereplők?

Bár mindegyikük olyasvalaki volt, akire Rowling nem fektetett túl nagy hangsúlyt, ezért csak az alapján ítélkezhetek, amit elénk tártál, és csak abból táplálkozhatok, amennyi a könyvből kiderült… és el kell mondjam, hogy a könyvbéli Charlie, aki nekem mindvégig egy átlagos, semmilyen szereplő volt, most a szívemig küzdötte fel magát, belemászott a lelkembe, és soha-soha nem fog békén hagyni. Imádlak érte. 10 pont, megy a puszi is, ha tartasz rá igényt.

Kidolgozott volt-e a cselekmény? Maradtak benne logikai buktatók, elvarratlan szálak?

Érdekes… agyalok ezen, de persze nem tudok semmi negatívat említeni. Faltam a betűket, néztem a végén, hogy csak ennyi? És… valójában, a cselekmény mehetett volna akár részegátlóban is, akkor is kerek lett és kidolgozott. Egy egész. Logikai buktatók egy csepp sem, elvarratlan szál úgy szintén nem, ami egyedül frusztrált, az az elején, hogy nem tudtam, kit éget a szerelem ki iránt. Először twincest volt a tipp, de elárulom, hogy ezzel a témával, írásmóddal, ötlettel és kivitelezéssel a világ legunalmasabb, legklisésebb párosát is fel tudtad volna dobni, minimum a csillagos egekig. 10 pont, ugyanennyi puszi.

Megfelelő volt-e helyesírásilag a mű? Mennyire tetszett a stílus, forma, szerkezet?

Viccelsz? Nem hogy elgépelést, egy vesszőhibát nem láttam benne, tökéletes volt. A szókincsed, a vágy, amivel írsz, irigylésre méltó, gördülékeny, letisztult stílus… két oldal után vettem észre, hogy folyik a nyálam, és ha ez nem dicséret, akkor nem tudom, mi lehetne az… 10 pont neked! Újra és újra, szívem szerint százat adnék.

Összességében mennyire tetszett a történet?

Elmondhatatlanul. Még mindig itt didergek és remegek a takaró alatt, hiába húzok magamra ezret, akkor is így remegnék. Ez fantasztikus volt. Csodálatos, és elképesztő. És tudod, mi az, amit megjegyeztem magamnak? Az, hogy ez tényleg érzésekből született. Egy ilyen élményt meg kell tapasztalni, át kell élni, ezt nem lehet csak úgy más emberekről lelesni, vagy hallomásból leírni. Ehhez pusztító kémia kell… ilyet csak az tud írni, aki már átélt ilyesmit.
Respect, 10 pont, csók neked. Szóval hozzám jössz feleségül? Képet a gyűrűről a szervezőket megkérjem, hogy csatoljanak.

Gratulálok, köszönöm, imádlak, türelmetlenül várok, hogy megtudjam ki vagy!

Csókol:

Ego Lady, alias
Superbia~


Farkas és bárány

Kedves író!

A történet megfelelt-e a kihívás és az adott csapat témájának? Mennyire voltak hangsúlyosan beépítve a kulcsok?

Nos a csapatnak mindenféleképpen megfelelt, volt itt minden, dráma, angst, szomorúság, erre semmi panaszom nem lehet. A dal azonban nem passzolt. Amikor meghallottam, egy teljesen más hangulat ragadt rám, nem az, amit a történeted lefestett. Az ünnepet sem éreztem annyira hangsúlyosnak, úgyhogy erre csak 6 pontot tudok adni.

Karakterhűek voltak-e a szereplők?
Hát ezt a next gennél igen nehéz megmondani. Aki volt benne az előző brancsból, az Harry, de ő eléggé… érdekes volt számomra. Szigorú apa ide vagy oda, miért nézte el, hogy a lánya már lassan egy kurtizánnal azonosul? Ebbe szerintem – akármilyen szabadelvű egy szülő és felnőtt a gyereke – bele lehet szólni. Lily karaktere sem tetszett, szerintem eléggé irracionálisan viselkedett, Teddy szintén. Ezért a karakterekre csupán csak 3 pontot tudok adni. Sajnálom.

Kidolgozott volt-e a cselekmény? Maradtak benne logikai buktatók, elvarratlan szálak?
Igazából nem éreztem a cselekményt túl kidolgozottnak, rengeteg kérdőjel maradt a fejemben. A végét egyszerűen nem értettem, annyira nagyon ésszerűtlenül viselkedtek a szereplőid, semmit sem fejtettél ki, mit miért, hogyan… én szeretem az utalásokat, a függővégeket, ha elegendő információt adnak hozzájuk, de csak totális zűrzavar maradt a fejemben. 3 pont.

Megfelelő volt-e helyesírásilag a mű? Mennyire tetszett a stílus, forma, szerkezet?
A helyesírásra és a stílusra semmi panaszom nem lehet, nagyon szépen, gördülékenyen fogalmazol, tetszik a szókincsed is, pár darab elgépelést láttam csak. 9 pont.

Összességében mennyire tetszett a történet?
Hüm… az alapötlet, így jobban belegondolva, nem lett volna rossz. Egy dacos nő, aki megmakacsolja magát, és bosszút forral – csupán az eszközök nem voltak eredetiek és érthetőek, az okozat is kissé gyengének tűnik nekem, szóval eléggé olyan semmilyenek tűnt az egész. Mintha egy szappanopera vázlata lett volna, amit még át akarnak írni párszor. Nem volt rá időd esetleg? Sajnálom, de erre is csak 3 pontot tudok adni.

Köszönöm, hogy olvashattam, és gratulálok:

Ego Lady, vagyis
Superbia~


Tánc a Weasleykkel

Szia, kedves író!

A történet megfelelt-e a kihívás és az adott csapat témájának? Mennyire voltak hangsúlyosan beépítve a kulcsok?

Igen, igen, igen, és ezerszer is igen! Nagyon szépen sikerült eltalálnod mindent, a zene kifejezetten imádnivaló volt, és az is, hogy az esküvőről szólt ténylegesen, bele volt bújtatva a cím is… szóval 10 pont. Ez nagyon szép munka.

Karakterhűek voltak-e a szereplők?
Nos, nem, Draco eléggé OOC-ra sikerült, viszont a többiek mind-mind nagy pirospontot érdemlnek. Kifejezetten tetszett Percy hozzáállása Dracóhoz, ezt nagyon jól eltaláltad. 9 pontot adok érte.

Kidolgozott volt-e a cselekmény? Maradtak benne logikai buktatók, elvarratlan szálak?
Az az érdekes, hogy nem maradt benne elvarratlan szál, és úgy érzem, a cselekmény is kidolgozott, de mintha nekem valami hiányozna a végéről. Talán az összeköltözés, talán egy apró mozzanat, ami megerősít abban, hogy tényleg együtt folytatják tovább az életüket. Így sajnos nem tudok egy jószívű tízest adni, ezért ez is 9 pont.

Megfelelő volt-e helyesírásilag a mű? Mennyire tetszett a stílus, forma, szerkezet?
Nos, erre semmi panaszom nem lehet. Tetszett a stílusod is, a forma is, a helyesírás is. 10 pont.

Összességében mennyire tetszett a történet?
Tudod, ez érdekes. Magamtól biztosan nem olvastam volna el egy ennyire könnyed kis írást, de ez valami hihetetlenül aranyos volt. Talán nem is mosolyogtam ennyit mostanában, mint akkor, miközben olvastalak. Nagyon édes volt, és megmelengette a szívem. 10 pont.

Csók neked, és köszönöm, hogy olvashattam!

Ego Lady, alias
Superbia~


Ginny ajándéka

Kedves író!

A történet megfelelt-e a kihívás és az adott csapat témájának? Mennyire voltak hangsúlyosan beépítve a kulcsok?

Nos, a csapat teljesen rendben volt, tényleg volt egyfajta nagyon vidám hangulata, de a zenét ennél szájbarágósabban bele sem tudtad volna építeni… az ünnep sem volt rossz, bár azt sem éreztem annyira hangsúlyosnak. 6 pont.

Karakterhűek voltak-e a szereplők?
Hát… nem. Nem is az, hogy egyszerűen csak bábuk voltak a kezedben, de annyira élettelenek voltak, mintha egy marionett-filmet néztem volna végig. Semmi egyediség, csak üres, színtelen robotok. Szeress beléjük egy kicsit jobban, és menten könnyebb lesz az alkotás velük. 2 pont.

Kidolgozott volt-e a cselekmény? Maradtak benne logikai buktatók, elvarratlan szálak?
Miféle cselekmény? Egy vonatott forgatókönyv volt, semmi újszerű elemekkel. Majdnem mindent a könyvből másoltál, ugyanazokkal a szavakkal írtad le, egyetlen egy elemmel sem színesítetted, leszámítva Molly történetét, ami pedig nem annyira kötött le. 3 pont.

Megfelelő volt-e helyesírásilag a mű? Mennyire tetszett a stílus, forma, szerkezet?
Helyesírásilag igen, noha meg-megakadt a tekintetem egy-két hibán, de nem az szúrta inkább a szemem, hanem az, hogy nyújtottad az egészet, mint egy rétestésztát, a stílusod abszolút nem kiforrott, mi több, nagyon kezdő még. Sokkal többet kéne olvasnod és gyakorolnod, mielőtt kihívásra adod a fejed… ez csak egy vázlat volt, és talán csak annak is a fele. 4 pont.

Összességében mennyire tetszett a történet?
Őszintén szólva nem tetszett. Dolgozhattál volna még rajta sokkal többet, színesíthetted volna karakterfejlődéssel, plusz izgalmakkal, dolgozhattál volna a kulcsokkal többet. Már alapjáraton a címet nem értettem, a zenekulcs, ami alapjáraton tetszett, elviselhetetlenné tette ez a szájbarágós felhasználás, és az, ahogyan a szereplőiddel bánsz. Tényleg sok-sok olvasást és gyakorlást kérek tőled, és remélem, amikor legközelebb találkozunk, már szebb pontokat tudok adni. 2 pont.

Köszönöm, hogy olvashattam:

Ego Lady, alias
Superbia~


A Weasley Varázsvicc Vállalat első hivatalos megbízása

Szia, kedves író!

A történet megfelelt-e a kihívás és az adott csapat témájának? Mennyire voltak hangsúlyosan beépítve a kulcsok?

A csapat, az ünnep és a zenekulcs zseniális volt, imádom a filmet, szóval adta magát, gondolom. Az idézet azonban kicsit sántított, így csak 8 pontot tudok adni.

Karakterhűek voltak-e a szereplők?
Nos… nem mondom azt sem, hogy igen, de azt sem, hogy nem. Némelyiket elég szépen elkezdted építgetni, aztán félbehagytad, némelyik teljesen üres volt, volt, amelyik elég színes, de bábszerű volt a számomra – a legtöbb. Ezért 6 pont.

Kidolgozott volt-e a cselekmény? Maradtak benne logikai buktatók, elvarratlan szálak?
A cselekmény kidolgozott volt, de néhány részre ráférne egy alapos bővítés. Hogy jött össze Charlie meg Harry? Az idősebb férfi miért nem várt egy hónapot, amikor már nem kerülhetett baja, hogy egy diákkal folytat kapcsolatot? Hogy lehet annyira felelőtlen, hogy ott csinálja, ahol bárki láthatja? Egy pár napos folyamat volt köztük ez egész, amit, ha már megemlítettél, illett volna szépen leírni nekünk. 6 pont.

Megfelelő volt-e helyesírásilag a mű? Mennyire tetszett a stílus, forma, szerkezet?
Ezzel nem volt gondom, csak pár elgépelést láttam, amúgy nagyon szép, gördülékeny volt a fogalmazás, és tetszett a stílus is. 9 pont.

Összességében mennyire tetszett a történet?
Leginkább az ésszerűtlenség zavart benne. Tetszett néhány rész, voltak igazán jó ötleteid, de néhol sántított a dolog. Gondolok itt Charlie éretlen cselekedetire, az egymásra találásukra, ilyesmik. Amúgy a Weasley-ikrekért nagy pirospont jár neked, és a Halloweent is szépen megjelenítetted, kedvem támadt csapni egy bulit erre a gondolatra. 7 pont.

Köszönöm, hogy olvashattam, és gratulálok:

Ego Lady, alias
Superbia~


Sorsforduló(k)

Kedves író!

A történet megfelelt-e a kihívás és az adott csapat témájának? Mennyire voltak hangsúlyosan beépítve a kulcsok?

Nos, se a csapattal, se az ünneppel nem volt különösebb gondom, de a zene valahogyan nem passzolt. Se a hangulat, se a mondanivaló, se az érzés… teljesen idegen volt. 8 pont.

Karakterhűek voltak-e a szereplők?
Nos, nem kifejezetten. Az idősebbik Arthurral nem volt gond, a felnőtt Ronból hiányoltam egy kis balfékséget, hisz ő tudjuk, mennyire szerencsétlen, Hermione olyan volt, mint egy átlagos tinilány, Victoire pedig mint egy kamasz Mary Sue. Nem annyira sikerült megfognod velük… 4 pont.

Kidolgozott volt-e a cselekmény? Maradtak benne logikai buktatók, elvarratlan szálak?
Kerek, egész sztorikat kaptunk, ez igaz, de például az első novellában hatalmas kérdőjelek villantak fel az agyamban, hogy ki az a Jack, mi ez az egész – és szerintem nem csak nekem. Ráfért volna arra a részre egy alapos bővítés. Hermionéknál hol mosolyogtam, hol a fejet fogtam, bár a vége ütött, vigyorogtam is rajta. Victoire sztorijával még mindig nem vagyok kibékülve, itt pedig meg is említem, hogy a Teddyvel való kapcsolata nagyon hiányzik. Elég üres, nem kaptunk indokot, miért ennyire fontos, hiányzott belőle a hevesség, pedig tudjuk, milyenek a franciák… 5 pont.

Megfelelő volt-e helyesírásilag a mű? Mennyire tetszett a stílus, forma, szerkezet?
Nos, a fogalmazásmódodon még lehetne csiszolni, az elgépeléseiden jókat kacagtam, úgy érzem, nem látta béta az írásodat. Amúgy elég gördülékeny volt. 5 pont.

Összességében mennyire tetszett a történet?
Szórakoztató volt, de nem kifejezetten kötött le. Amolyan egyszer elolvastam kategória, ugyanis se az írásmódod, se a téma, se a karakterek nem fogtak meg. Úgy érzem, ülhettél volna fölötte többet is, hiszen látszólag nyüzsgött az élet a sztoridban, de valójában megnézve csak egy üres bábjáték volt… 4 pont.

Olvass, írj, gyakorolj sokat!

Köszönöm, hogy olvashattam, és gratulálok!

Ego Lady, vagyis
Superbia~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése